Dior

2016-ban Christian Dior választotta arcául Emiliát legújabb kollekciójához, mely a Rose des Ventes Jewellery néven debütált. A kollekció darabjai között különleges kiadású gyűrűket, nyakláncokat, karkötőket és fülbevalókat vásárolhattak meg az emberek.

Dolce&Gabbana

2017-ben Emilia a márka a The One női parfüm reklámarca volt. Emilia Clarke-nak ez az első felkérése, hogy egy parfüm arca legyen. A Dolce&Gabbana egyik legnépszerűbb illatáról van szó. A 2006-ban megjelent orientális virágos-gyümölcsös illat rendkívül érzéki kompozíció, amit a púderes vaníliás jegyek tesznek különlegessé. Inkább őszi-téli illatról van szó, nem véletlen, hogy a kampány is szeptemberben fog majd indulni. A parfüm a vélemények alapján tartós és nem tolakodóan erős.

“Emilia Clarke tökéletesen megtestesíti mindazt, ami egy Dolce&Gabbana nőt jelent: sugárzó és élettel teli” – mondta el Domenico Dolce és Stefano Gabbana a Vogue számára – “Személyisége és természetes szépsége tökéletesen illik a kampány lényegéhez: vidámság, spontaneitás és a kitörő életöröm az, amit középpontba állítunk. Ő az igazi The One!”

2018-ban Emilia Clarke másodszor lett D&G lány. Emilia most a The Only One parfüm arca lett. A képeket Luca és Alessandro Morelli készítették. A fotókon Emilia egy római vendéglőben élvezi a "Dolce Vitát". Az  Only One egy alapvetően virágos illat egy kis ibolya, kávé, vanília és  pacsuli jegyekkel elegyítve. A reklámfilmben pedig Emilia a "Quando, Quando, Quando" dalt játssza.

Bosideng

2018 telén Emilia Clarke a  Bosideng kinai márka télikabátjainak reklámarca lett. 

Clinique

A márka 2020-ban legújabb szépségnagykövete Emilia Clarke lett. 

Nem egy modellt szerződtettünk, hanem valakit emberi természettel. Annyira érzelmes, igazán autentikus. Vicces, őszinte, és nem szégyelli vállalni magát. Tulajdonképpen összefoglalja a Clinique vásárlóit.- nyilatkozta róla Elizabeth Nolan, a Clinique kreatív igazgatója.

Emilia elmondása szerint azért mondott igent boldogan az együttműködésre, mert a brand kiállta az idő próbáját, és még az édesanyja is tudja, melyik termékekről van szó.